Kaj narediti ko pride do prekrivanja rezervacij na Booking.com?
Največja nočna mora vsakega sobodajalca, ki oglašuje na Booking.com je prekrivanje rezervacij oz. double booking.
Kaj morate v tem primeru narediti in kako rešiti zadevo z gostom?
1. Poiščete nadomestno namestitev, ki ustreza naslednjim pogojem:
– Nadomestna nastanitev naj bo iste ali višje kategorije vašega objekta
– Nadomestna nastanitev naj bo v bližini vašega objekta
– Nadomestna nastanitev naj bo dostopna v istem terminu, ki ga je gost rezerviral v vašem objektu
– V primeru, da je nadomestna nastanitev dražja od vaše, cenovno razliko krijete vi (Booking.com vam bo izdal račun)
– V primeru, da je do nadomestne nastanitve potrebno zagotoviti prevoz, ste ga dolžni urediti in plačati vi namesto gosta.
2. O nastali situaciji in nadomestni namestitvi obvestite Službo za pomoč uporabnikom Booking.com (Customer Service) na telefon 0800 81 201 ali na email naslov customer.service@booking.com in obvezno navedite številko sporne rezervacije. Customer Service oddelek lahko kontaktirate tudi v primeru, da sami niste uspeli najti nadomestne namestitve in potrebujete pomoč pri iskanju le-te.
Da bi se v prihodnje izognili podobnim situacijam, vam svetujemo, da ste pozorni med vnašanjem in spreminjanjem cen ter razpoložljivosti. Redno vnašajte in ažurirajte kapacitete za rezervacije, ki jih prejmete brez posredovanja Booking.com-a.
Vir: Booking.com