Kaj narediti ko pride do prekrivanja rezervacij na Booking.com?

Največja nočna mora vsakega sobodajalca, ki oglašuje na Booking.com je prekrivanje rezervacij oz. double booking.

Kaj morate v tem primeru narediti in kako rešiti zadevo z gostom?

1. Poiščete nadomestno namestitev, ki ustreza naslednjim pogojem:

–          Nadomestna nastanitev naj bo iste ali višje kategorije vašega objekta
–          Nadomestna nastanitev naj bo v bližini vašega objekta
–          Nadomestna nastanitev naj bo dostopna v istem terminu, ki ga je gost rezerviral v vašem objektu
–          V primeru, da je nadomestna nastanitev dražja od vaše, cenovno razliko krijete vi (Booking.com vam bo izdal račun)
–          V primeru, da je do nadomestne nastanitve potrebno zagotoviti prevoz, ste ga dolžni urediti in plačati vi namesto gosta.

call-center-1015274_1280

2.  O nastali situaciji in nadomestni namestitvi obvestite Službo za pomoč uporabnikom Booking.com (Customer Service) na telefon 0800 81 201 ali na email naslov customer.service@booking.com in obvezno navedite številko sporne rezervacije. Customer Service oddelek lahko kontaktirate tudi v primeru, da sami niste uspeli najti nadomestne namestitve in potrebujete pomoč pri iskanju le-te.

Da bi se v prihodnje izognili podobnim situacijam, vam svetujemo, da ste pozorni med vnašanjem in spreminjanjem cen ter razpoložljivosti. Redno vnašajte in ažurirajte kapacitete za rezervacije, ki jih prejmete brez posredovanja Booking.com-a.

Vir: Booking.com