4,6 milijona evrov za digitalno promocijo slovenskih turističnih destinacij v tujini

Na voljo je več kot štiri milijone evrov subvencij za promocijo blagovne znamke »I Feel Slovenija« na tujih trgih.

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je v okviru strategije trajnostne rasti slovenskega turizma objavilo razpis za sofinanciranje razvoja in promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij.

Na voljo je 4,6 milijona evrov za celotno Slovenijo, sredstva se delijo po turističnih regijah, glede na lokacijo sedeža podjetja. Turistične regije se skladno s strategijo trajnostne rasti slovenskega turizma delijo na štiri makrodestinacije, vsaka pa je razdeljena na vodilne destinacije:

  • Mediteranska Slovenija z vodilnimi destinacijami Portorož/Piran, Izola, Koper, Ankaran, Postojnska jama/Postojna, Lipica in Škocjanske jame, Nova Gorica in Vipavska dolina, Brda.
  • Ljubljana in osrednja Slovenija z vodilnimi destinacijami Ljubljana, Kamnik, Cerklje na Gorenjskem, Bela krajina, Kočevsko, Škofja Loka in Idrija.
  • Alpska Slovenija z vodilnimi destinacijami Bled, Kranjska Gora, dolina Soče (Bovec, Kobarid, Tolmin), Bohinj, Radovljica, Kranj, Maribor (Maribor – Pohorje), Zreče (Rogla – Pohorje), Zgornja Savinjska dolina, Koroška.
  • Termalna panonska Slovenija z vodilnimi destinacijami Moravske Toplice, Radenci, Lendava, Ptuj, Toplošica/Šoštanj in Velenje, Laško, Celje, Podčetrtek, Rogaška Slatina, Dobrna, Čatež, Novo mesto, Šmarješke Toplice in Dolenjske Toplice. 

Če vodilna destinacija obsega več občin, mora imeti prijavitelj podporo vsaj dveh tretjin teh občin. Kandidirajo lahko podjetja, ki izvajajo funkcije nosilca razvoja in promocije turizma, imajo to opredeljeno v svojih ustanovnih aktih in imajo za izvajanje teh funkcij soglasje občin na območju vodilne destinacije.

Prijavijo se lahko javni ali zasebni zavodi, javni gospodarski zavodi, občine, lokalne turistične organizacije, regionalne razvojne agencije in druge neprofitne organizacije, ki delujejo na področju turizma.

Obvezna uporaba blagovne znamke »I Feel Slovenija«

Poleg klasičnih pogojev, kot so poravnane obveznosti in ustrezna likvidnost, se mora prijavitelj zavezati, da bo v trženjskih aktivnostih uporabljal blagovno znamko »I Feel Slovenija« in v lastne aktivnosti vključeval tudi turistično ponudbo občin na širšem zaokroženem območju svojega delovanja, ki niso opredeljene kot vodilne destinacije.

V zahodni kohezijski regiji je mogoče s subvencijo kriti do 70 odstotkov upravičenih stroškov, v vzhodni pa do 90 odstotkov. Med upravičene stroške sodijo:

  • digitalno trženje s stroški storitev zunanjih izvajalcev, stroški informiranja in komuniciranja ter stroški investicij v neopredmetena osnovna sredstva (informacijski sistemi);
  • razvoj turističnih produktov, vključno s stroški storitev zunanjih izvajalcev;
  • vodenje projekta vključno s plačami in posrednimi stroški.
Merila za ocenjevanje vlog ter postopek in način izbora operacij oziroma projektov

Postopek izbora operacij bo vodila strokovna komisija za izvedbo postopka javnega razpisa, merila točkovanja pa prikazuje ta tabela:

  Merila  Št. točk Max. št. točk
1 KAKOVOST PROJEKTA   20
1.1 Podpora turističnega gospodarstva 10
1.2 Obdobje izvajanja funkcije nosilca razvoja in promocije turizma v destinaciji ali širše 5
1.3 Vodenje in organizacija projekta 5
2 SKLADNOST S STRATEGIJO TRAJNOSTNE RASTI SLOVENSKEGA TURIZMA 20172021 15
2.1 Nosilni produkti 5
2.2 Produkti s poudarkom na trajnostnem turizmu 5
2.3 Znak za okolje 5
3 TRŽENJSKA NARAVNANOST 12
3.1 Trgi 6
3.2 Stopnja digitalizacije 6
4 REALNOST IZVEDBE OPERACIJE   10
3.1 Realnost pričakovanih rezultatov operacija   5
3.2 Realnost višine predvidenih stroškov za operacijo
in za posamezno aktivnost
  5
5 PRISPEVEK K DRUŽBENIM SPREMEMBAM   5
5.1 Prispevek projekta k doseganju ciljev Slovenske strategije pametne specializacije (projekt je vključen v akcijski načrt SRIP – Turizem)            3
5.2 Povezava s kreativnimi sektorji (operacija vključuje kreativne sektorje oziroma dizajn management aktivnosti oziroma partnerji s tega področja)   2
6 REGIONALNI KRITERIJI   8
6.1 Problemska območja   6
6.2 Triglavski narodni park   2
SKUPAJ   70

 

Rok za prijavo je 11. junija 2018.

Podrobnosti o razpisu najdete na tej povezavi.