Osnove digitalnega marketinga za sobodajalce

DIGITALNI MARKETING V TURIZMU

Vabimo vas na SPLETNO IZOBRAŽEVANJE
v četrtek 28.01.2021 preko Zoom:

OSNOVE DIGITALNEGA MARKETINGA V TURIZMU za ponudnike turističnih nastanitev
(1 – osnovni nivo)

Kako privabiti čim več gostov v 2021?

Nova generacija popotnikov se ne zanaša več samo na lokalne agencije, ki jim bodo pomagale pri odločitvi, kam naj gredo. Generacija Z se navdihuje po spletu prek različnih kanalov, vključno s Facebookom, YouTubeom, Instagramom in številnimi drugimi potovalnimi kanali.

Digitalni marketing ni več prihodnost, temveč sedanjost oglaševanja.

Digitalni marketing za ponudnike turističnih nastanitev - digitalni marketing v turizmu

Digitalni marketing uporabljajo podjetija v različnih panogah in izkazalo se je za zelo koristno. Digitalni marketing vam omogoča več potencialnih strank / gostov. In seveda, več potencialnih strank pomeni več rezervacij.  Več rezervacij pomeni več dobička.
Turistična panoga ni izjema in se je dobro prilagodila področju digitalnega sveta, da bi povečala ozaveščenost svojih blagovnih znamk in dosegla čim več možnih strank. Ali izkoriščate vse možnosti digitalnega poslovanja v turizmu?

Digitalni marketing ponovno zaganja turistično sezono 2021 po času korona krize.

Vabilo na webinar Digitalni marketing v turizmu

 

KAJ SE BOMO NAUČILI?

Webinar je namenjen vsem ponudnikom turističnih nastanitev, ki bi radi osvojili nova znanja in poznavanje digitalnih marketinških orodij. Ker gre za osnovni nivo digitalnega marketinga v turizmu, predznanje udeležencev ni potrebno.

1. OSNOVE DIGITALNEGA MARKETINGA

  • Kaj je digitalni marketing?
  • Potek procesa nakupa turistične storitve v očeh kupca
  • Dva najpogostejša načina oglaševanja
  • S testiranjem do boljših rezultatov – Paretovo načelo
  • Vloga posameznih digitalnih kanalov
  • Trendi digitalnega marketinga
  • Kdo je vaša ciljna skupina oz. persona vašega kupca?

2. DEFINIRANJE KLJUČNIH KANALOV ZA OGLAŠEVANJE

Oglaševanje na spletnih rezervacijskih sistemih

  • Vpliv in pomen slike v oglaševanju
  • Poudarki Booking.com in Airbnb poslovanja za leto 2021 oz. kako čim hitreje do gostov z urejenimi ceniki in pravili poslovanja
  • Channel manager sistem v izogib dvojnim rezervacijam

Spletni marketing 

  • Osnove digitalnega marketinga za sobodajalceZakaj danes brez spletne strani ne morete prodajati?
  • Napake pri oblikovanju spletne strani
  • Kako pomemben je prvi vtis spletne strani?
  • Negovanje blagovne znamke
  • Optimizacija spletne strani
  • Optimizacija online booking sistema
  • Gumbi na vaši spletni strani (poziv k akciji)
  • Kaj imajo skupnega dobre spletne strani?
  • Kako poteka faza rezervacije gosta?
  • Primer učinkovite spletne strani ponudnika turistične nastanitve

Google My Business

  • Kaj je Google My Business?
  • Kako postaviti profil na Google My Business?

Oglaševanje na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram)

  • Kako deluje Facebook?
  • Kako pogosto in kaj objavljati na Facebooku kot ponudnik turističnih nastanitev (Primeri iz prakse)
  • Facebook analitika
  • Kako uporabljati Facebook plačljive oglase?
  • Kaj je remarketing?
  • Kako pravilno odpreti profil za nastavitveni obrat na Facebooku?
  • Uporaba Instagrama v turizmu
  • Plačljivo oglaševanja na Instagramu
  • Uporaba hashtagov ###
  • Triki in strategije za povečanje baze sledilcev na Instagramu

Sodelovanje z vplivnežiFacebok, Instagram, spletno oglaševanje v turizmu

  • Kako izbrati pravega vplivneža?
  • Orodja za uporabo v digitalnem marketingu

E-mail marketing

  • Kaj je email marketing?
  • Kako do email naslovov naših gostov?
  • Kako pravilno ustvarimo e-mail kampanijo?
  • Avtomatizacija sporočil: Primeri iz prakse

Vsebinski marketing

  • Pozitivni učinki pisanja bloga
  • O čem pisati na blogu kot ponudnik turistične nastanitve?
  • Primer iz prakse

Marketinška strategija in marketinški načrt 

  • Kako vse zastavljene cilje izvajati s pomočjo marketinškega načrta?

Vljudno vabljeni!