Zakaj imeti lastno spletno stran za direktne rezervacije?

Če želite povečati število rezervacij, boste potrebovali svojo spletno stran. Ampak ne katero koli spletno stran! Potrebovali boste urejeno, privlačno in predvsem optimizirano spletno stran za vaše počitniške nastanitve z vsemi funkcijami in funkcionalnostmi, potrebnimi za direktno rezervacijo, upravljanje rezervacij in sinhronizacijo vseh ostalih kanalov.

Zamislite si spletno stran kot prvo stično točko, s katero se bodo potencialni gostje seznanili s ponudbo vaših nastanitev. Popotniki postajajo čedalje bolj pametni v internetu in se okrog sebe odločajo za najboljšo ponudbo, namesto da bi se zanašali zgolj na velike spletne portale kot so Booking.com, Airbnb, Expedia… Nekateri celo vedo za gibanje #BookDirect, ki se je pojavilo v zadnjih letih! Gostom ne samo, da boste lahko ponudili najugodnejšo ponudbo, ampak boste lahko ustvarili tudi večji dobiček.

Skratka, če želite, da bo vaše poslovanje uspešno, je ključnega pomena profesionalna spletna stran. Oglejmo si nekaj glavnih razlogov, zakaj bi morali dodati na seznam “MUST DO” tudi postavitev spletne strani za vaše nastanitvene obrate:

  1. Pričnite pridobivati direktne rezervacije

Eden najpomembnejših razlogov, zakaj imeti spletno stran je, da boste lahko pričeli sprejemati direktne rezervacije. To pomeni, da se tako vi kot gostje izognete vsem provizijam, ki jih zahtevajo spletni rezervacijski portali – odlična novica za vas in vaše goste!

Ko postavljate spletno stran za vaše nastanitve, ne pozabite delati na SEO – optimizaciji in povečanje vidnosti vaše strani na Googlu. Google mora analizirati vašo spletno stran in njegovo vsebino kar se da najbolje ponuditi iskalcem vsebin. Če na primer nekdo išče »počitniška hiša v Kranjski gori«, bo Google pregledal vsebino vaše spletne strani, da bi ugotovil, ali ponujate točno tisto, kar uporabnik išče.

Na svoji spletni strani umestite najpomembnejše ključne besede. Vendar ne pozabite, da SEO potrebuje čas.  Več vsebine, ki jo ponujate na svoji spletni strani, več možnosti boste imeli za prikaz v Googlu, več konverzij boste lahko dobili.

Še nimate spletne strani? Dovolite, da jo skupaj oblikujemo. Pošljite povpraševanje.

2. Prevzemite nadzor nad trženjem

Vaša spletna stran je hrbtenica vašega podjetja, saj tam ponujate razne tipe nastanitev kot so apartmaji, počitniške hiše, sobe itd.  Vsa dejanja, ki jih boste izvedli v smislu svoje tržne strategije, bodo vodila nazaj na vašo spletno stran. To pomeni vsako poslano e-poštno sporočilo, vsak blog zapis in vsako objavo na družabnih omrežjih, ki jo delite; vsa takšna marketinška dejanja bodo aktivno usmerila obiskovalce na vašo spletno stran za več informacij.

3. Ustvarite spletno verodostojnost

Dandanes ima vsako ugledno podjetje svojo spletno stran. Če je nima, je nekaj narobe. Ista miselnost bi morala veljati tudi za ponudnike turističnih nastanitev. Seveda obstajajo spletne platforme s posebnim namenom, da vam pomagajo pri oglaševanju vaše nastanitve, a kaj, če bodo potencialni gostje poskusili vašo nastanitev poiskati drugje na internetu?

Nobena skrivnost ni, da si gostje radi ogledujejo nastanitve na spletnih portalih Booking, Airbnb…, nato pa preko Google iskalnika poiščejo vašo spletno stran, da dodatno preverijo vaš ugled in  verodostojnost. Pametni gostje, ki se želijo izogniti pristojbinam za rezervacijo, se bodo podali v lov za boljšo ceno – tu nastopi vaša spletna stran.

Vašo spletno stran glejte kot svojo vizitko: če nekoga zanima vaša nastanitev, kakšen URL mu boste dali za rezervacijo? Ali jih res želite poslati na spletne portale tretjih oseb (OTA – Online travel agency: Booking, Airbnb…)? Kratek odgovor je ne.

Torej, če želite, da vam pri postavitvi spletne strani pomagamo, nas o tem obvestite. Pošljite povpraševanje. 

4. Delajte na prepoznavnosti blagovne znamke

Imeti lastno spletno stran je najboljše izhodišče za izgradnjo trdne prisotnosti blagovne znamke na spletu. Želite, da ljudje vedo za vaše nastanitve? Potem morate imeti spletno stran z blagovno znamko.

Vaša blagovna znamka vam bo pomagala, da boste izstopali od svojih konkurentov, gostje pa se bodo začeli poistovečevati z vašo blagovno znamko. Na vas ne bodo več gledali kot na “le še enega ponudnika počitniških nastanitev”. Vaše podjetje naj se vedno sklicuje na blagovno znamko,  imejte dober logotip, ki bo spremljal vsa vaša prizadevanja za trženje tako na spletu kot zunaj njega. Blagovna znamka pomaga vzpostaviti zaupanje in trden ugled pri preteklih, potencialnih in prihodnjih gostih.

5. Delite pomembne in aktualne infomacije

Potovalna industrija je ustvarila potrebo po zagotavljanju zagotovil glede čiščenja. Hoteli so sprejeli lastne izboljšane standarde za razkuževanje hotelskih sob po vsakem bivanju gostov. Tudi Airbnb in Vrbo sta izdala svojo pobudo za boljše čiščenje ter izdala priporočila, ki se jih morajo gostitelji držati.

Da bi si povrnili zaupanje potencialnih gostov, jim morate tudi vi, manjši ponudniki nastanitev,  sporočiti vse korake, s katerimi zagotovite sanacijo in razkuževanje počitniških nastanitev. Priporočamo, da te informacije delite z vašimi gosti, na primer z obvestilom po e-pošti in zlasti na vaši spletni strani.

Prav tako, jim podajte aktualne informacije, katere ukrepe je za tujce sprejela Vlada RS in katere pogoje morajo upoštevati in dokazila priskrbeti za brezbrižno bivanje v vaši nastanitvi.

Pridobite status (nalepko) green&safe ter safe travel.

6. Personalizirajte poslovanje

Če imate svojo spletno stran, lahko predstavite svoje podjetje in poslovanje. Vključite lahko celoten odsek, posvečen »o nas«, v katerem poveste svojo zgodbo. Na primer, kako in zakaj ste pričeli z oddajanjem turistom, zakaj imate radi ta posel.  Ne glede na to, ali gre za družinsko podjetje ali samostojno, gostje radi berejo o svojih potencialnih gostiteljih in želijo o njih izvedeti več.

Popotniki želijo videti dokaz, da vam je mar zanje, da ste tam, da jim pomagate, da za obrazci za rezervacijo in potrditvenimi e-poštnimi sporočili stoji pravi človek. Še več, bolj samozavestni bodo, da ste vložili vanje in v njihovo izkušnjo gostov.

Lahko ste tudi kreativni in ustvarite blog! Obstaja toliko tem, o katerih lahko pišete. Povejte svojim gostom, kaj lahko doživijo, vidijo, jedo in obiščejo. Ponudite lahko tudi nasvete in trike za potovanje v okolici ter dodatne informacije o najemu. Za promocijo objave uporabite družabna omrežja s povezavo na vašo spletno stran. Tako boste na vašo spletno stran pripeljali več potencialnih gostov.