Za nami je 4. srečanje sobodajalcev Slovenije
14. marca, se je v Ljubljani odvilo že 4. srečanje sobodajalcev Slovenije. V Tehnološkem parku so se na izobraževalnem dogodku s pestrim programom zbrali ponudniki turističnih nastanitev – sobodajalci.
Na 4. Srečanju sobodajalcev Slovenije so se na enem mestu zbrali ponudniki turističnih nastanitev, strokovnjaki s področja turizma, predstavniki zakonodaje in informacijske tehnologije. Na njem smo izpostavili moč povezovanja v turizmu in predstavili različne načine združevanj za skupno trženje ponudb in storitev, s ciljem večje prepoznavnosti in sledenju trendom trajnostne in celostne ponudbe.
Na hito rastočem trgu, kjer je vedno več ponudnikov turističnih nastanitev (tudi stanovanj), je izstopati iz množice ponudnikov zelo težko, pa naj si bo to z začrtano strategijo, s ponudbo različnih doživetij ali pa s privlačnim oglasom.
Slovenska turistična organizacija (STO) se je tudi letos prijazno odzvala povabilu in predstavila aktualne novosti digitalnega marketinga v turizmu. Alenka Pahor Žvanut, vodja sektorja za vsebinski digitalni marketing na STO je uvodoma predstavila pomen digitalizacije v današnjem času in izpostavila izzive spreminjanja digitalnih uporabnikov. Vzroki teh sprememb je nenehno spreminjaje digitalne tehnologije, katerih tempo narekujejo digitalni velikani kot so Google, Facebook in Amazon. Vsak dan smo priča novim proizvodom z novimi vgrajenimi pametnimi funkcionalnostmi, ki spreminjajo navade uporabnika, torej potrošnika.
Petra Stušek, direktorica Turizma Ljubljana, je sobodajalcem predstavila pestro ponudbo doživetij v Ljubljani, katero lahko sobodajalci ponudijo svojim gostom ter seznanila vse navzoče, za kateri namen se odvaja turistična taksa, ki jo sobodajalci zaračunajo svojim gostom.
Lansko leto je v veljavo stopil GDPR, zato je mag. Andrej Tomšič, namestnik informacijske pooblaščenke predstavil, katere podatke smejo in ne smejo zbirati sobodajalci od svojih gostov.
Katere so novosti in spremembe v kategorizaciji, nam je pojasnil Uroš Buda.
Dogodek smo zaključili s pravilno postavitvijo cen na Booking.com ter channel manager sistemom Bentral.