Kako poenostaviti birokratski del poslovanja sobodajalca?

ProGOST je vse od pojava na trgu vodilno orodje, ki je sobodajalcem omogočalo vodenje elektronske knjige gostov, prijavo gostov na policijo, oddajo poročil o turističnih taksah, izdajo računov, pripravo poročil za inšpektorje, ipd.

Z novim zakonom, ki je v veljavo stopil 1. 12. 2017 se je torej marsikaj spremenilo – portal eTurizem je olajšal marsikateri korak v poslovanju sobodajalcev, še vedno pa mu manjkajo številne funkcionalnosti, da bi lahko trdili, da je sobodajalcem na enem mestu na voljo vse, kar potrebujejo za delo.

Zakonske spremembe pa so imele še eno posledico, ki se je napovedovala že dlje časa – povsem prenovljenega ProGOST-a. Podjetje PRONET Kranj ga je razvilo povsem na novo, pri tem pa upoštevalo vse znanje in izkušnje, ki so jih pridobili v zadnjih letih. ProGOST sedaj teče na platformi izredno popularne rešitve za vodenje poslovanja AccountingBox, kar ima nekaj praktičnih posledic:

  • izboljšan uporabniški vmesnik, tako da je delo z rešitvijo še bolj intuitivno in prijazno,
  • povečano mobilnost, saj gre za spletno rešitev – uporabnik potrebuje zgolj spletni brskalnik in ni pomembno, s katerega računalnika oz. naprave do aplikacije dostopa,
  • popolno integracijo z novim eTurizmom, ki je nadomestil policijsko aplikacijo eGost,
  • omogoča tudi izdajo računov za goste (vsebuje namreč tudi davčno blagajno) in tako na enem mestu združuje večino potreb sobodajalcev
  • vsebuje vnaprej nastavljena poročila, ki vam bodo koristila pri pregledu poslovanja in/ali obisku inšpektorja.

Delo s ProGOST-om si lahko pogledate v kratkem posnetku spodaj.

Osnove delovanja rešitve ProGOST:

 

Poročila v rešitvi ProGOST: