Izbris podatkov iz knjige gostov

Ste pobrisali podatke iz knjige gostov za leto 2019?

PRAVILNIK o prijavi in odjavi gostov nam nalaga, da moramo voditi evidenco prijavljenih in odjavljenih gostov v obliki knjige gostov. Vodimo jo lahko na dva načina:

a) Fizično vodena knjiga gostov je sestavljena iz posameznih listov A4 formata, ki se vlagajo v posebno mapo ali pa so vezani v knjigo, strani listov pa so označene z zaporednimi številkami.

b) V elektronski obliki z računalniškim programom (npr. z Bentralom).

Pravilnik nam prav tako nalaga, da moramo iz knjige gostov izbrisati podatke gostov, katerih odhod je bil med 1.1. in 31.12. pred preteklega leta, torej vse goste, ki v pred preteklem letu pri vas čez novo leto niso prespali.

Zapisnik o uničenju ali izbrisu podatkov iz knjige gostov

Gostitelj mora o izbrisu podatkov iz elektronske knjige gostov oziroma o uničenju podatkov iz fizične knjige gostov napisati zapisnik in ga hrani pet let.

Obvezne sestavine zapisnika:

– datum izbrisa podatkov,
– naziv objekta,
– identifikacijska številka objekta iz registra nastanitvenih obratov,
– podatek od katere do katere zaporedne številke vpisov v knjigo gostov ste goste izbrisali,
-podpis.

Dokumenta ni potrebno overiti.

V kolikor uporabljate elektronsko knjigo gosta, se v zvezi z zapisnikom obrnite na ponudnika elektronske knjige gostov.

Primer vsebine zapisnika

 

Naziv podjetja / sobodajalca
Naslov
Poštna številka in kraj 

 

Zadeva: Zapisnik o izbrisu podatkov gostov iz knjige gostov za leto 2019


Dne __________  smo (sem) v skladu z Zakonom o prijavi prebivališča in 3 členom Pravilnika o prijavi in odjavi gostov opravili izbris podatkov gostov iz (elektronske / fizične) knjige gostov za:


Naziv objekta: _____________________
ID objekta (RNO št.): ________________
od zaporedne št. ____________________
do zaporedne št. ____________________

 

                                                                                                   Podpis