Trendi milenijskih gostov

Generacija interneta, mobilnikov in tablic

Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp, email… so prodrli do naših telefonov, njihova uporaba je nepogrešljiva. Milenijci pa te aplikacije preprosto obožujejo. Gre za to, da imajo svoje življenje na dosegu roke (skupinski klepeti, urejanje slik in objavljanje na socialnih omrežjih, poslušanje glasbe…). Za milenijce je značilno, da zelo radi uporabljajo aplikacije, ki jim olajšajo življenje. In nič ni drugače, ko se odločajo za potovanja.

Kakšni so milenijski turisti?

Danes je značilno, da si počitnice in potovanja ne rezerviramo več mesecev v naprej, ampak se za to odločamo zadnji hip. Nekatere raziskave celo kažejo, da je večina rezervacij prenočišč opravljenih preko mobilnih telefonov 24 ur pred prihodom.

Milenijci so tako imenovani težki uporabniki mobilnikov, ko gre za planiranje potovanj.  Raziskave kažejo, da 83% ljudi, starih med 18 in 34 let, uporabljajo svoje pametne telefone ali tablice za raziskovanje turističnih destinacij in turističnih kapacitet, ki so na voljo v izbranem kraju. 67% teh turistov rezervacijo hotelov oz. prenočišč opravijo kar preko mobilnih naprav.

Group of young tourist friends consulting gps map in a smart phone in a restaurant with the beach in the background

Kako lahko privabite milenijske goste?
  • Posodobite spletno stran in zagotovite da je vaša stran odzivna tudi na različnih mobilnih napravah. Vaša spletna stran mora biti tehnično ustrezna, če želite da vas iskalniki najdejo.
  • Vse povezave na vaši spletni strani (linki) naj bodo delujoči.
  • Spletna stran naj se naloži hitro. Če se bo stran nalagala več sekund, boste obiskovalca izgubili. Za milenijce je namreč značilna nizka potrpežljivost pri brskanju po spletnih straneh.
  • Vaša stran naj zagotavlja vse informacije, ki jih turist potrebuje za nakupno odločitev. Uporabite besede, slike ali celo video, ki opisuje vašo namestitev in kraj v kateri se namestitev nahaja.
  • Omogočite on-line rezervacijo. V kolikor vas kontaktirajo da preverijo vašo razpoložljivost, odgovorite v najkrajšem možnem času.
  • Očarajte jih s servisom, ko so že pri vas. Za milenijce je značilno, da nimajo zadržkov z izražanjem svojih mnenj preko socialnih omrežij v času potovanja. Naj bodo le ta pozitivna.
  • Zagotovite jim dober brezplačni internet. To namreč tudi pričakujejo ob prihodu.

Mobilna tehnologija bo imela čedalje večji vpliv na to generacijo, zato se je smiselno prilagoditi.