Kako pobrisati slabo oceno na Airbnb?
Ste prejeli slabo oceno s strani gosta, čeprav ste imeli občutek, da je bilo vse v najlepšem redu, gosti pa nadvse zadovoljni?
To je sms sporočilo, ki sem ga pred kratkim prejela od obupane sobodajalke: “Pozdravljeni. Imam 15 review-jev od katerih je 14 z oceno pet zvezdic in enega s tremi zvezdicami in za to trojko, bi rada pisala na Airbnb podporo, da jo umaknejo, saj je bila podana nefer. Napisali so “nice stay” in podali oceno 3. Kako lahko dosežem izbris te ocene?”
Včasih, ne glede na to, kako močno ste se trudili ugoditi gostu, le ta pusti slabo oceno. Kot gostitelj se počutite izdane, prizadete ali celo jezne! Skoraj vsi smo to že doživeli. Na srečo lahko nekaj storite, da ublažite škodo, ki jo je povzročila slaba ocena. Obstajajo načini za odstranitev Airbnb ocen, vendar je to težaven postopek! Povratne informacije gostov so namreč bistvenega pomena, saj lahko na podlagi mnenj izboljšate izkušnjo bivanja prihajajočih gostov. Po drugi strani pa lahko nizke ocene z zvezdicami vplivajo na vašo uvrstitev pri iskanju.
Kako lahko odstranim slabo oceno?
Edini način za odstranitev Airbnb ocene je, da dokažete Airbnbju, da je gost kršil njihovo vsebinsko politiko. Airbnb bo podrobneje preučil njihovo objavo in vas obvestil, če je v nasprotju s to politiko. Tu je pet najpogostejših stvari, ki jih gosti storijo, vi pa lahko brez večjih težav zahtevate odstranitev ocene:
-
- Gost nekaj zahteva v zameno za dobro oceno
Pogosto smo lahko priča, da gostje gostitelja izsiljujejo. Če vam gost grozi s slabo oceno ali reče, “če nam daste popust, vam bomo dali dobro oceno,” vam ne bi smelo biti težko doseči, da Airbnb odstrani oceno. - Gost navede v komentarju točno lokacijo nastanitve
Če gost omeni ime ulice ali poda kakršne koli druge namige, ki bodo razkrili točno lokacijo vaše nastanitve, je to lahko razlog za odstranitev. - Gost ni nikoli bival v nastanitvi, ki jo je rezerviral
Če gost, ki je rezerviral nastanitev, nikoli ni bival v njej ali pa ga je rezerviral za nekoga drugega, ne da bi bil sam tam, boste lahko prosili Airbnb, da oceno s komentarjem odstrani. To bo morda v praksi težje dokazati, zato svetujem, da nikoli zavestno sprejmete rezervacijo tretje osebe (ko gost rezervira za nekoga drugega in sam ne bo tam). - Gost je lagal pri podajanju ocene
Ta je bolj zapletena, a če lahko brez sence dvoma dokažete, da gost laže, boste morda lahko odstranili oceno in komentar. Včasih je malce tudi odvisno od sreče in koga dobite na Airbnbjevi strani, za reševanje vašega primera. Airbnb spodbuja in pričakuje, da vsi člani skupnosti objavljajo ocene, ki vsebujejo objektivne in točne informacije, zato Airbnb velikokrat ne posreduje v sporih glede resničnosti mnenj. Od avtorja recenzije pričakujejo, da stoji za vsebino svoje recenzije. - Gost omenja v komentarju Airbnb center za poravnavo
Airbnb ne želi, da gostje bivajo brezplačno, kadar koli lahko. Zato goste odvračajo od objavljanja mnenj o vračilu denarja. Če gost omenja vračilo denarja, je to lahko razlog za odstranitev ocene.
- Gost nekaj zahteva v zameno za dobro oceno
Zagotavljanje dovolj dokazov za odstranitev ocen
Vse spore boste reševali preko Airbnb center za pomoč. Zagotavljanje dokazov je lahko včasih kar težka naloga, zato svetujem vsem gostiteljem, naj poskušajo ohraniti vso komunikacijo na platformi Airbnb namesto prek telefonskega klica, pošiljanja sporočil ali WhatsApp, saj bo vaš vodja primera lahko videl vso komunikacijo med obema stranema. Tako bodo lahko boljši posrednik med vami in gostom.
Airbnb ni želel odstaniti oceno. Kaj pa sedaj?
Če ste vsaj dvakrat kontaktirali podporo Airbnb in se jim pritožili, vendar še vedno ne želijo odstraniti ocene, je čas, da pustite javni odgovor. Kaj napisati v javnem odzivu? Podajam vam enostaven predlog, da slabo oceno nekoliko omilite oz. jo spremenite v dobro. V praksi vidim, da veliko gostiteljev tukaj dela nepopravljive napake.
Res je, da zaradi slabe podane ocene s strani gosta postanete čustveni, predvsem jezni in ga želite javno ponižati ali osramotiti. NE STORITE TEGA, saj bodo naslednji gosti dobili občutek, da poskušate nekaj prikriti. Namesto stresanje jeze rajši proaktivno obravnavajte negativno oceno:
- Zahvalite se gostu za povratne informacije.
- Opravičite se za dejstvo, da njihov obisk ni bil to, kar so pričakovali.
- Pojasnite, zakaj se ne strinjate, ne da bi jih izrecno prikazali kot lažnivca.
- Povejte, da upate, da se bodo vrnili in ponovno preizkusili vašo nastanitev.