Koronavirus - Kako do gostov?

Kako do gostov po koronavirusu?

Koronavirus ni zadal hudega udarca zdravstvu pač pa tudi turizmu in gospodarstvu. Odpovedi v nastanitvah se vrstijo ena za drugo, novih rezervacij pa ni videti. Vrata gostom smo zaprli. Te dni delamo vse, da bi ostali zdravi in da nas koronavirus “ne ujame”. A poleg tega večino izmed nas skrbi izguba dohodka in negotovost, kaj nam prinaša oz. ne prinaša turistična sezona 2020.

Kljub temu, da v tem trenutku ne poslujemo in da je težko napovedati, kdaj bomo ponovno odprli vrata turistom, moramo biti pripravljeni. Koronavirus bomo premagali in turizem bo postopoma ponovno zaživel.

V nadaljevanju sem zbrala nekaj predlogov, kako ponovno zagnati rast vašega podjetja po izbruhu. Preberite, kako spodbuditi prihodnje rezervacije in upravljati z odpovedmi:

Pomoč in ukrepi države za ohranjanje delovnih mest in gospodarstva

Nova vlada je pripravila seznam ukrepov, za ohranitev delovnih mest in likvidnosti podjetij, ni pa pozabila tudi na s.p.-je.  Številni zaradi krize ne morejo opravljati dejavnosti ali jo opravljajo v bistveno zmanjšanem obsegu.

S.p.-ji bodo upravičeni do mesečnega temeljnega dohodka, ki bo znašal 70 odstotkov neto minimalne plače (490 eur). Hkrati bo v tem času prispevke zanje tako v pokojninsko kot zdravstveno blagajno nakazovala država (najmanj 3 mesece), pravice pa se bodo ohranile.
Ukrepi zaenkrat veljajo do 31. maja. Odvisno od razmer se lahko rok tudi podaljša.

Opazujte vašo lokalno konkurenco

Nižanje cen še ni najboljši pristop v tem trenutku. Nekateri gostitelji v strahu, da po koronavirusu (tudi v poletni sezoni) ne bodo imeli gostov hitijo in nižajo cene, da bi pridobili več rezervacij. S tem posledično povzročijo škodo svojemu poslu. Vseeno pa morate še naprej spremljati cene lokalnih konkurentov in jih ustrezno prilagoditi.

Privabite slovenske goste

Zaradi izbruha virusa COVID-19 je potovanje upadlo. Manj mednarodnih turistov bo pripravljenih oditi v tujino. Zato se morate osredotočiti na domače popotnike in jih usmeriti. Kako?

  • Zaprosite za subvencijo za promocijo na domačem trgu preko javnega razpisa. O tem, sem pisala v prejšnjem blogu.
  • Oglašujte na slovenskih spletnih kanalih (ViaSlovenia.com, I feel Slovenia, občinske spletne strani…)
  • Odprite Facebook stran za vaše nastanitve in privabljajte goste preko tega kanala;
  • Svojim gostom ponudite edinstvene ugodnosti;
  • Poudarite, da imate vse osnovne pripomočke za čiščenje;
  • Oglašujete na različnih spletnih portalih (Airbnb, Booking, HomeAway, Expedia, ViaSlovenia…).Obvezno poskrbite za povezanost teh kanalov, da se izognete dvojnim rezervacijam.  Poleg Slovencev, se bodo tudi popotniki bližnjih držav odločili za počitnikovanje v Sloveniji, zato morate biti prisotni na čim večih kanalih, da vas najdejo.
  • Če imate brezplačno parkiranje, ga v opisu omenite, saj bo veliko turistov potovalo z avtomobilom;
  • Priporočite alternativne načine preživljanja potovanja (npr. seznam pripočenih poti).
Strategija trženja

Zdaj je pravi čas, da se lotite trženjske strategije in vseh njenih vidikov. Tu je nekaj predlogov, na kaj bi se morali osredotočiti, da bi trženje pospešili med izbruhom COVID-19.

  • Ponudite popuste in promocije – nikakor ne znižujte osnovne cene preko Airbnb in Bookinga, ampak uporabite promocije! Razmislite o ponujanju popustov glede na datum in dolžino bivanja. Znižane cene s popustom izpostavite tudi v naslovu in opisu Airbnb oglasa.
  • Prepričajte gosta, da spremeni datum bivanja namesto preklica rezervacije. Če želijo gostje preklicati svojo rezervacijo, lahko poskusite spremeniti njihovo odločitev tako, da jim ponudite, da izberejo poznejše datume, da ponovno rezervirajo bivanje, ali pa rezervacijo premaknejo na iste datume v leto 2021. Ponudite popuste ali posebne ponudbe za določene datume v pomoč pri odločanju.
  • Izboljšajte oglaševanje po e-pošti in družbenih medijih. Preko e-poštnih sporočil se obrnite na pretekle goste in jih spodbudite k rezervaciji. Poleg trženja po e-pošti morate razmisliti tudi o oglaševanju na družbenih medijih. Ustvarite kode kuponov za svoje spletno mesto in jih delite skupaj z drugimi promocijami in popusti na družbenih medijskih kanalih (Facebook, Instagram…), da zagotovite večjo prepoznavnost in s tem več rezervacij.
  • Posodobite svojo spletno stran in oglase na Airbnb, Booking.com.  Izkoristite situacijo v svojo korist in porabite svoj karantenski čas za posodobitev spletne strani in optimizacijo le te. Kdaj ste nazadnje osvežili Airbnb in Booking.com oglas? Sedaj je pravi čas za to! Medtem, ko temeljito tudi čistite vaše nastanitve in preurejate pohištvo ter ostale okrasne predmete, nikar ne pozabite narediti nekaj novih fotografij. Privlačne fotografije in privlačno urejena notranjost pritegnejo goste, da rezervirajo pri vas!
  • Ste vašo nastanitev že dodali v Google Maps? Danes je to aplikacija, brez katere si marsikdo sploh več ne predstavlja življenja. Omogoča nam od tega, da najdemo pot iz točke A v točko B, do tega, da najdemo restavracije ali nastanitve (apartmaje, hotele…), ki se nahajajo v bližini. Za sobodajalca je to izredno pomembno, saj lahko dodate spletno stran, preko katere lahko gostje naredijo direktno rezervacijo – brez posrednikov in stroškov.
  • Pripravite ali osvežite vaš HOUSE MANUAL. Podajte konkretne napotke, kaj lahko pričakujejo v nastanitvi, kako se uporabljajo določene aparature, seznanite jih s podrobnimi hišnimi pravili, podajte jim predloge za izlete, doživetja, nakupovanje, prehranjevanje…. Vzorec House manual lahko naročite tukaj.
Za zmanjšanje stroškov uporabite channel manager sistem

Naložba v Bentral channel manager sistem, vam bo pomagala ohraniti nadzor, saj vam bo omogočil upravljanje na najbolj učinkovit način. Bentral ponuja široko paleto funkcij, ki vam lahko pomaga pri soočanju z izzivi, s katerimi se lahko srečate med izbruhom COVID-19. Prednosti uporabe Bentral channel manager sistema:

  • Večina vsakodnevnih dejavnosti je avtomatizirana (dnevna prijava gosta, mesečna poročila, izdaja računov, vodenje statistike, izračun turistične in promocijske takse, avtomatizirana sporočila gostom…);
  • Oglašujete lahko na več platformah hkrati brez bojazni, da bi prišlo do dvojnih rezervacij; ta funkcija vam lahko pomaga razširiti digitalno prisotnost in vidnost;
  • Objavite cenik, razpoložljivost in rezervacijski obrazec na vaši obstoječi spletni strani ali preko Bentrala ustvarite novo spletno stran z le nekaj kliki.

Izkoristite ta čas v svojo korist tako, da se osredotočite na izboljšanje in izpopolnjevanje vseh vidikov turističnega najema. Izvajanje teh ukrepov vam bo pomagalo rasti in biti korak pred ostalimi, ko bo kriza COVID-19 minila. Do takrat pa OSTANITE DOMA in OSTANITE ZDRAVI!