Novost na Airbnb: Avtomatizirana sporočila vašim gostom

Kot sobodajalci vemo, da je komunikacija z gosti ključnega pomena. Nekateri gosti sprašujejo veliko pred prihodom ali med bivanjem v apartmaju, nekateri skoraj nič. Spet je odvisno, preko katere spletne platforme so opravili rezervacijo. Iz osebnih izkušenj lahko povem, da si precej več dopisujem z gosti preko Airbnb platforme. In da, velikokrat odgovarjam na ena in ista vprašanja.  Vam je to znano?

Avtomatizirana sporočila prihranijo na času

Funkcija avtomatizirana sporočila niso novost na trgu, saj jih že nekaj let uporabljajo različne spletne platforme (npr. Booking.com) in pa tudi channel manager sistemi (tudi slovenski channel manager sistem BENTRAL, ki omogoča predloge v večih jezikih). Je pa to novost na Airbnb. Sedaj si lahko ponavljajoče odgovore kreirate kot predloge sporočil za posamezne sklope (npr. zahvala ob rezervaciji, sporočilo za dobrodošlico, informacije glede prijave in odjave gostov, sporočilo glede različnih gesel in dostopnih kod – wifi, vrat…, zahvala ob odhodu…). Tako lahko zelo hitro in od kjerkoli odgovorite vašim gostom. Funkcija je na voljo tudi za komunikacije opravljene preko mobilnega telefona.

Kako kreirati avtomatizirana sporočila?

Za dostop preko spleta:

  1. V Airbnb odprite nabiralnik, kjer imate celovito komunikacijo z vašim gostom.
  2. Poleg polja za sporočilo kliknite na ikono   “Seznam shranjenih sporočil”. Če še nimate shranjenih sporočil, boste pozvani, da ustvarite prvo.
  3. Ustvarite naslov, napišite sporočilo in kliknite “Shrani”
  4. Shranjena sporočila se bodo prikazala, ko kliknete »Uporabi shranjeno sporočilo«. Preprosto izberite sporočilo, ki ga želite poslati in kliknite »Pošlji sporočilo«.

 

Vir: Airbnb